|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Jævla kjerring! #%&!
Trenger ikke å stoppe for å slippe folk forbi, som oftest er det nok å slakke litt på gassen, da detter man raskt ned til 50-60 og blinke, altså synliggjør at man slipper dem fordi, for da vet de at du er klar til å bremse om det skulle være nødvendig.
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Jævla kjerring! #%&!jeg har mange ganger vært i stuss om jeg skal slippe forbi noen bak meg, da ved å bremse ned så de får bedre tid på forbikjøringer. Men jeg synes også det er vanskelig å avgjøre når det er et passende tidspunkt. Hvis de ikke egentlig hadde tenkt å kjøre forbi på det tidspuntket, kan de likevel føle seg "presset" eller fristet av meg til å kjøre forbi, og da kan det også bidra til farlige situasjoner, enten fordi jeg har feilberegnet for dem, eller fordi de egentlig ikke hadde tenkt å kjøre forbi (kanskje de likte bakhodet mitt veldig godt?
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Jævla kjerring! #%&!
Hvis jeg kjørte et stykke bak i en kø som lå så vidt over fartsgrensen, og den fremste bilen hadde begynt å slakke på farten for å slippe forbi en bil eller to om gangen, hadde jeg blitt irritert, tror jeg. Det ville jo ført til veldig rykkete kjøring i en kø som i utgangspunktet holdt en helt grei fart.
![]() |
![]() |
|
|