Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-09, 10:39   #32
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere med allergibarn - hvordan forholder dere dere til besøk?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Vi har et sett med besteforeldre vi som baker 3 kaker til vi skal komme på besøk, og ikke gidder å lage en eneste kake til han som har allergi. Det blir satt frem kjeks, også får han være fornøyd liksom. Gang på gang blir minsten skuffet over at det ikke er kake han kan spise, og vi kommenterer det hver gang - tilbyr lette oppskrifter osv, men det hjelper ikke.

Fyn fan, for å si det mildt. Uforståelig faktisk. Sånn oppførsel hadde ført til boikott her i gården.

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Jeg har i alle år synes det var mye viktigere å føle seg trygg,- og dermed sende med mat, enn å regne med at vertskapet skal klare å passe på at barnet mitt ikke får i seg noe det ikke tåler. Det kan bli for stort ansvar, og jeg forstår godt de som kvier seg.

Den kan jeg se, og at det til hverdags er greit å ordne selv, men familie - som nevnt ovenfor - og da SPESIELT besteforeldre, nei at de ikke bryr seg om å inkludere alle, nei det er ganske uspiselig.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat