Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-09, 21:53   #61
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Fniser litt av nam og Surre, merker jeg.

Ja, jeg er egentlig bare litt vanskelig nå. Men personlig så har jeg vanskeligheter med mennesker som jeg får inntrykk av har et behov for å åpent fryde seg over/poengtere noe når det viser seg at de (muligens) har rett.

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Hahaha...

Det er noen som tenker over det i blandt.
16 % av de som har svart hittil. Så det såh.

(Må jo bare smågjeipe litt nå, til alle de som nektet for det i den forrige tråden.)

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Jaja. Får vel "oute" tilbake da, siden poenget mitt ble flyttet til en annen tråd.

Prikk avsendt:
"Når du kommer med uttalelser som hinter til at en bruker skal ha paranoia,
så bør du quote hele innlegget du sikter til.
Ellers fordreier du bare, og det blir lavmål."

Jeg skrev at du burde quote hele innlegget du sikter til. Ellers så fordreier du inntrykket av meg fra innlegget, slik at det virker som hele poenget mitt kom fra en paranoid villfarelse. Jeg hadde et par eksempler, på forskjellige grunner til at brukere kunne velge å la være å komme med tilbakemeldinger, siden poeng hang fast samtidig. Det var ikke annet enn en logisk tankerekke. Om du klarer å se det da? (Kansje det blir litt lettere for deg i lys av den andre tråden.)