|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Gir du prikker med tanke på å bringe mottageren "opp" eller "ned"? | |||
Jeg tenker alltid på om dette kan påvirke den andre brukerens poengsum |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 0,50% |
Nja, tja. Noen ganger kanskje? |
23 | 11,50% |
Hæh? Aldri falt meg inn |
161 | 80,50% |
Næisj. Dustepoll |
15 | 7,50% |
Deltakere: 200. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?
Det trodde jeg også, helt til jeg lagde poll om det. Det kan visst gjøres på mange måter, og det er sterke meninger rundt det.
![]() |
#23 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?
Vel, de som gjør det på den ulogiske måten tar selvsagt feil.
![]() |
#24 |
Tankefull
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Nei, for gullfisk til å holde orden på slikt. :blubb blubb:
![]() |
#26 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Nei, prikker for meg er en måte å gi og få tilbakemelding på. Poeng og rykte tenker jeg ikke på i den forstand.
![]() |
#27 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Nope. Jeg skriver beskjeder på prikker eller gir tilbakemeldinger på ting jeg synes er bra. Synes prikkene er greie å bruke hvis jeg kommer sent i en diskusjon og ikke gidder å gjenta ting som allerede er sagt tusen ganger.
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Nei, har ikke falt meg inn. |
![]() |
![]() |
#32 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Det har jeg aldri tenkt på.
![]() |
#33 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Jeg har ikke ofret det en tanke, mener jeg. Jeg prikker gode innlegg, morsomme, triste, fordi jeg har lyst osv...
![]() |
#34 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Ah. Livets Store Spørsmål...
![]() |
#35 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Nei, det har jeg aldri tenkt på. Ikke fordi jeg er from, men fordi jeg ikke har kommet på det. Men nå vet jeg jo det hehe.
![]() |
#36 |
Eklektisk
|
Stalkere? Skikkelige medlemmer? Innerste sirkler? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Hahaha... |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eklektisk
|
Men ingen av de som gjorde det turte å stå fram og støtte deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Det var meg!
![]() |
|
|