Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-09, 14:04   #174
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

(Må jo bare smågjeipe litt nå, til alle de som nektet for det i den forrige tråden.)

Det du spurte om der, og det som det svares på her er to forskjellige ting. Monsoon sier det så bra:

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg tror det etterhvert ble snakk om to ulike ting her. Jeg leste deg som i at en hard kjerne ikke prikket gode svar fra folk som ikke var kule nok, for å ikke gi poeng utenfor gjengen. Var det slik du mente det? Jeg tror ikke det er slik, og ville i en poll svart at jeg ikke ville tenkt slik selv i hvert fall.

I denne tråden måtte jeg svare at jeg innimellom tenkte på poeng når jeg prikket. Men ikke i egenskap av å være gjerrig på poengene, men typisk for å prøve å holde f eks en nazisympatisør ute fra resten av forumet. (Vi har hatt noen slike tilfeller her.) Så jeg tror ikke du kan lese resultatet fra denne pollen direkte i din favør, siden alternativene i pollen dekker inn veldig mange scenarier som ikke går på hva du skrev i den andre tråden.

Jeg vet ikke om jeg svarte deg i den andre tråden, men hvis jeg gjorde det så ville jeg svart at det ikke hadde falt meg inn. Allikvel svarte jeg at det skjer innimellom i denne tråden, nettopp fordi jeg har rødprikket nazister fordi jeg ikke har ønsket at de skulle få innblikk de i mer private områdene av forumet.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat