Tråd: IQ på FP
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-09, 17:48   #64
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: IQ på FP

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Uffda, avslørt: Jeg stalker deg. Mulig du burde tatt en av antinoiapillene selv?
Jeg er visst en usedvanlig dårlig stalker også, som blir avslørt så fort.

Hvis du ser på forrige innlegg av Sitron som jeg quotet, skjønner du kanskje hva jeg snakker om. (Ikke dette innlegget.) Ser du for øvrig på denne tråden som et slags statistikkverktøy?

Det var det forrige innlegget jeg så på ja, og jeg skjønner altså ikke hva du snakker om. Og jeg ser da ikke på tråden som et statistikkverktøy; jeg kan da litt mer om datainnsamling enn som så. Jeg bare påpeker, som jeg også har gjort tidligere i tråden, at noen nødvendigvis må være under snittet og at det ikke er det samme som å si at de er dumme. IQ-begrepet sier i det hele tatt veldig lite, synes jeg. Jeg klarer ikke helt å se de tingene du leser ut fra tråden.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat