Sv: IQ på FP
Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.
Tråden ble faktisk ikke laget for å si at noen er dumme eller nekete. Jeg har forklart hvorfor jeg laget en slik poll. Om enkelte har problemer i forhold til dette, så foreslår jeg at de går i seg selv og tar en antinoiapille. Evt. at de holder seg langt unna, slik at de ikke fremstår som dummere enn de egentlig er.
Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.
Nei, egentlig burde jeg være beæret over denne stalkingen Rine bedriver. Hun er jo over gjennomsnittlig opptatt av hva jeg foretar meg og driver analyserende virksomhet over trådene mine. Ikke verst, min egen lille groupie.
Uffda, avslørt: Jeg stalker deg. Mulig du burde tatt en av antinoiapillene selv? 
Jeg er visst en usedvanlig dårlig stalker også, som blir avslørt så fort. 
Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.
Her skjønner jeg faktisk ikke hvordan du tenker. Jeg kan ikke se noe hinting om at folk er dumme, jeg? Ikke at det påstås at noen har løyet på seg IQ heller. Det er jo temmelig åpenbart at noen må være under snittet, så sant ikke alle er prikk like? Det er jo hele poenget med statistikk. Så kan man heller diskutere verdien av IQ, om det er likhetstrekk mellom høy IQ og klokskap, og så videre, for det er jo ikke gitt! 
Hvis du ser på forrige innlegg av Sitron som jeg quotet, skjønner du kanskje hva jeg snakker om. (Ikke dette innlegget.) Ser du for øvrig på denne tråden som et slags statistikkverktøy? 
|