Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-06, 22:01   #51
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Hmmm, nå liker jeg både Ralph Lauren og Gant netop fordi de ikke er for glorete (så længe man da går utenom de store logoer, da). Jeg er temmelig konservativ i min klessmak, liker å mine plagg passer sammen og ikke gir meg nogle ubehagelige overraskelser mens jeg bruker dem.

Ellers er jeg vel især kvalitetsbevisst, og siden jeg ikke har hele dagen til å shoppe, har jeg etterhvert funnet meg noen butikker og merker som jeg vet har bra kvalitet og et design som passer min smak og kropsbygning. At mine lokale Mexx- og Gant-butikker også har nogle veldig hjelpsomme ekspedienter er bare et pluss. Det blir ikke til så mye Lindex og H&M mere, nei. Ikke fordi jeg bryr meg om hva folk skal si, men fordi disse klær ofte ikke sitter så bra på meg, finishen ikke er noe å skryte av, og de derfor ender med bare å ligge i mitt klesskap, utkonkurreret av de perfekt sittende Gant-bukser og super-behagelige, mega-logoløse Ralph Lauren gensere.

Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat