|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg er vel kanskje merkebevisst. Jeg er ganske klassisk i klesveien og satser på kvalitet i plagg som jeg kan bruke i mange settinger. Jakker, bukser, drakter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Nei! Jeg er absolutt ikke merkebevisst! Jeg er nok en kronisk impulshandler...
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]()
Hehe, mannen kommenterte mine nye sko her om dagen: "Jasså, nok et par engangssko ser jeg" |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Huff jeg må vel være ærlig å si at jeg er ekstremt merkebevisst. Men ikke på dyre Prada og D&G ol, men på Diesel, Replay, Levis, Lee osv. Har aldri hatt en olabukse som ikke har vært av merke. Får det bare for meg at buksa ikke er kul hvis det ikke er merke
![]() |
#46 |
Ser lyst på livet
|
![]() Her er det kun Ecco sko som gjelder, men det er pga problemer i den ene foten, og liker ikke å handle, så jeg gidder ikke finne noen andre sko som passer. :lat: |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Glamorøs
|
![]() Hm. Egentlig et vanskelig spørsmål. Jeg er veldig opptatt av klær og jeg er veldig opptatt av snitt og kvalitet.
![]() |
#50 |
Glamorøs
|
![]()
Dette skjønner jeg ikke helt, hvis du liker klærne, men ikke det de signaliserer, prøver du ikke da å signalisere noe du ikke er?
![]() |
#51 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hmmm, nå liker jeg både Ralph Lauren og Gant netop fordi de ikke er for glorete (så længe man da går utenom de store logoer, da). Jeg er temmelig konservativ i min klessmak, liker å mine plagg passer sammen og ikke gir meg nogle ubehagelige overraskelser mens jeg bruker dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]()
Også liker du skikkelig god kvalitet på vesker
![]() |
#55 |
håpløs
![]() |
![]() absolutt ikke på noen måte
![]() |
#56 |
Fortynnet
|
![]() Jeg er ikke spesielt opptatt av merker, men jeg er opptatt av å ha klær jeg liker, og at de skal være i god kvalitet og vare en stund. Noen merker vet jeg har mye som faller i smak, men jeg bryr meg ikke om å ha f.eks. en Armanibukse bare fordi det er Armani. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Sær og kresen
![]() Jeg kjøper ikke en MOM-bukse bare fordi det står MOM på den, lissom.
![]() |
#58 |
aldrende
![]() Jeg er overhodet ikke merkebevisst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Tante Sofie
|
![]() Nja... Er vel litt merkebevisst. Greia er helst at jeg ikke liker å være uniformert. Jeg spiller på et vidt spekter i klesveien, og det er lite klær fra kjedebutikkene i garderoben min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Javel
|
![]() Jeg er ikke merkebevisst. Jeg liker veldig godt å shoppe ,og lommeboken tillater iallefall ikke de store utskeielsene om jeg bare skulle kjøpt merkeklær.
![]() |
|
|