Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-09, 01:23   #3
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye tråden om forskjellige greier

Er det et tegn på at man er for mye på FP når man drømmer om noe som er diskutert?

I natt drømte jeg nemlig at moren min hadde laget hull i ørene på datteren min med knappenål, uten at jeg visste om det! Litt tidligere i drømmen hadde jeg gitt klart uttrykk for at datteren min ikke skulle få hull i ørene som baby. Litt senere i drømmen oppdaget jeg plutselig at hun hadde på seg noen lange dingledangleøredobber! Jeg husker ikke hva jeg sa til moren min da det ble oppdaget, bare at jeg ble kjempesint og følte meg totalt overkjørt.

Men jeg skjønner ikke helt hvor det kom fra at det var akkurat moren min som lagde hullene. Hun ville aldri ha funnet på gjøre noe slikt på ordentlig.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat