Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?
Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.
Jeg synes det kommer frem mange FP-myter om dagen. Det Skremmeren skriver her er vel det som er forumets rykte. Og jeg synes ikke det har så mye med virkeligheten å gjøre, egentlig. Noen mennesker snakker veldig høyt eller har lett for å bli hørt, og det virker som om deres meninger har fått stå som "FPs meninger". Og det er jo langt fra sannheten. Det er knapt noe som får stå uimotsagt også, så å snakke om unison enighet her inne er rart. Som dette med hijab og politiet. Der delte jo FP seg i to. Og bruk av helseteppe foran vognen - jeg antar knapt 2 % av forumet gadd å engasjere seg. Bruk av Toro? Sooo 2006-diskusjon. Osv.
Det var riktignok satt på spissen og humoristisk ment fra min side, men jeg tror det er sånt folk mener når de snakker om "rette FP-ånd". Jeg skrev med andre ord om hva jeg tror folk mener når de bruker "rette FP-ånd" i en negativ setting. Jeg synes jo mange av punktene på lista er positive, og uenigheter skaper som sagt fruktbare diskusjoner, og til glede for nye og gamle lesere lå jeg inn noen nye punkter på lista ( ). Men sorry altså, Toro måtte med. Jeg tenker nemlig alltid på FP når jeg drar opp den meksikanske gryteretten fra skuffa mi.
Vi som har vært her lenge har en tendens til å kalle folk sutrete og gjentagende når de tar opp disse tingene. Jeg synes kanskje at en mellomting mellom DetEnesteRiktige og EnhverMorVetBestForSineBarn er EnFinTing. 
|