Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Og Skremmern har noen poenger, absolutt, men jeg kjenner knapt igjen noen, i alle fall ikke mer enn et par stykker, som har alle de egenskapene/meningene hun ramser opp.
Jeg synes det kommer frem mange FP-myter om dagen. Det Skremmeren skriver her er vel det som er forumets rykte. Og jeg synes ikke det har så mye med virkeligheten å gjøre, egentlig. Noen mennesker snakker veldig høyt eller har lett for å bli hørt, og det virker som om deres meninger har fått stå som "FPs meninger". Og det er jo langt fra sannheten. Det er knapt noe som får stå uimotsagt også, så å snakke om unison enighet her inne er rart. Som dette med hijab og politiet. Der delte jo FP seg i to. Og bruk av helseteppe foran vognen - jeg antar knapt 2 % av forumet gadd å engasjere seg. Bruk av Toro? Sooo 2006-diskusjon. Osv.
En myte til jeg vil til livs, mens jeg først er i det surmagete hjørnet: "På FP blir man hengt for skrivefeil". Det skjer jaggu ikke ofte noen kommenterer skrivefeil og sånt, med mindre den ble veldig komisk. Man slipper kanskje ikke unna med dårlig argumentasjon, men skrivefeil og dårlige setninger tror jeg ikke det er mange brukere som kommenterer. Det er mulig det var holdningen helt i starten av forumet, men det har forsvunnet.
Og ellers synes jeg det er en hype at FPs brukere er så smarte, ref Sitrons tråd om man følte seg smartere enn andre her inne. Det finnes mange svært oppegående folk her, men det er mye berm også. :dukker:
Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.
Feil. De fleste skriver at de er imot kontantstøtte, skriver at de jobber utenfor hjemmet og skriver at de kan skifte dekk på bilen.
Har ikke vi en egen tråd om konspirasjonsteorier her et sted? 
|