Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
Jeg ser absolutt humoren i Skremmerns liste, men jeg er litt lei av den. Det er de samme satt-på-spissen kommentarene som kommer hver gang, også skal man liksom bli litt flau hvis man kjenner seg igjen, og gjerne bortfoklare det med å trekke frem alle de punktene man ikke er perfekte på.
Jeg mener at de aller fleste her inne som ikke kjenner seg igjen i et eneste punkt i den lista allikevel føler seg hjemme her, og blir tatt godt i mot. Det som ikke blir tatt godt i mot er dårlig argumentasjonsteknikk og ubegrunnet synsing. Det er mange her inne jeg er dødsuenige med i haugevis med saker, men som jeg liker å diskutere med, fordi de tar en god argumentasjon.
Jeg vet ikke helt, jeg. Du lurte på hva "rett FP-ånd" var, og kanskje "lista" er det mange forbinder med FP og at det er derfor den dukker den opp fra tid til annen og gjør traverne lei? Sånn røft sett er de aller fleste punktene på lista det jeg forbinder med FP, uten at jeg knytter det til noe veldig positivt eller negativt. De fleste er imot kontantstøtt, jobber utenfor hjemmet og klarer vel så godt som sin bedre halvdel å skifte dekk på bilen, så jeg for min del føler meg litt på sidelinjen for hva den gjengse FP-er ville gjort når jeg overlater Sector Alarm-mannen som lurer på om vi ønsker boligalarm til mannen.
|