Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-09, 00:23   #13
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?

Jeg synes Skremmern traff spikeren på hodet i sitt første innlegg i tråden. Visst setter hun ting på spissen, men hun får jo med de viktigeste FP-tingene, på godt og vondt.
Jeg liker at det er mange interessante diskusjoner her, og at de foregår uten for mange forstyrrende skriveleifer og uforståelige formuleringer. Av og til dukker det opp kommentarer som får meg til å knegge godt. Det jo være et kvalitetstegn, ettersom jeg har en ganske utsøkt form for humor.
Det jeg synes er mest negativt med FP er gjengmentaliteten her inne. Havner man på feil side i en diskusjon, er det mange ganger alle mot en. Det hadde vært greit om man av og til kunne latt en stakkars nykommer dø i synden, eller at iallfall ikke alle de 30 første medlemmene prøver å bite hodet av vedkommende på en gang. Det stemmer iallfall ikke at det bare er dårlig argumentasjon som får folk til å kvesse klørne her inne. Det har mye å si hvem som kommer med argumentasjonen.
Dette er ikke ment som sutring, selv om jeg har fått min dose hardt vær på FP. (Sikkert vel fortjent av og til. )

Jeg kan ikke uttale meg om hvorvidt FP var mye bedre før eller ikke. Det er jo mulig at det var, men det er jo ikke så aller verst nå heller. Mulig jeg ikke er så kravstor.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat