Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-09, 19:19   #41
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kronisk kreftsyk må over 70 mil for å få svineinfluensavaksine

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det går jo bare ikke an!

Men jeg kjenner systemet. Det kan være så innihampen tungvint noen ganger. Og så er det ofte bare nok å få tak i en lege som skjønner at regler faktisk alltid bare er retningslinjer når det gjelder folk og bare fikseordner det. Kan ikke fastlegen din ringe en av fastlegene i kommunen der du oppholder deg?

Jeg prøvde ALT. Jeg ringte også fastlegen min og lurte på om de kunne hjelpe meg, men det eneste var at jeg kom dit og fikk vaksinen eller om noen hentet den og fikk den fraktet til meg innen kvelden samme dag så ikke vaksinen ble ødelagt. Etter mye om og men endte det med at min mor hentet vaksinen, tok buss og tog 36-37 mil for å gi vaksinen til meg. Sykepleier på rehab satte vaksinen samme kveld. Det ble en kostbar vaksine, men koselig med besøk da.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat