Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-07, 19:42   #15
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å lukte sterkt på sykehus og andre institusjoner

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg har vært borti et menneske som kunne bli dødssyk om han kom inn i et rom hvor det hadde vært røyket - det være seg flere timer i forveien...

Da jeg lå på sykehus for et par år siden (infeksjonsavdeling) ble det røyket inne på et rom, lovlig, av en pasient. Antar denne var veldig syk. Dette rommet lå nederst i gangen, ved tv-stuen. De ansatte hadde for vane å ikke lukke døren om de bare skulle rett innom og det stinket rett og slett JÆVLIG. Jeg måtte ta det opp med de ansatte flere ganger. Like før jeg skrek LUKK DEN HELVETES DØREN når de gikk inn. Faen så uansvarlig, blir forbanna bare jeg tenker på det.