Sv: Hvor går turen neste sommer?!
Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.
Enda en gjeng Danmarksfarere melder seg!
Mannen min har høyst sannsynlig en revmatisk lidelse, og flere dager og netter av siste sommerferie ble veldig preget av det. Bilkjøring i timesvis er drepen for ham. Løsningen blir derfor sykkelferie i Danmark. Vi putter Knerten i sykkelvogn, pakker telt og soveposer og klær og primus + i sykkelvesker og på bagasjehenger, setter oss på syklene og sykler til Trondheim sentralstasjon. Sykler og bagasje skvises inn på toget, og så suser vi over Dovre, ned Gudbrandsdalen (mens mannen kan røre litt på seg på toget, så formen holder seg bra) og ned til hovedstaden. Så blir det ferje over til København, og så er vi i gang. Tror vi tar noe overnatting i telt og noen på vertshus ol. Det kan ikke gå galt!? 
Og andre alternativer avskrives nå fordi vi ikke liker syden-ferier, lange flyreiser er heller ikke tingen for mannen og storbyferie med to barn høres pes ut (i motsetning til sykkelferie). Jeg høres kanskje skeptisk ut nå, men faktum er at jeg gleder meg skikkelig!! 
Høres flott ut! 
Lang togtur med Peder er litt uaktuelt enda føler jeg. Hannah er jo enkel penkel.