Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor går turen neste sommer?!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-09, 21:21   #6
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor går turen neste sommer?!

Enda en gjeng Danmarksfarere melder seg!
Mannen min har høyst sannsynlig en revmatisk lidelse, og flere dager og netter av siste sommerferie ble veldig preget av det. Bilkjøring i timesvis er drepen for ham. Løsningen blir derfor sykkelferie i Danmark. Vi putter Knerten i sykkelvogn, pakker telt og soveposer og klær og primus + i sykkelvesker og på bagasjehenger, setter oss på syklene og sykler til Trondheim sentralstasjon. Sykler og bagasje skvises inn på toget, og så suser vi over Dovre, ned Gudbrandsdalen (mens mannen kan røre litt på seg på toget, så formen holder seg bra) og ned til hovedstaden. Så blir det ferje over til København, og så er vi i gang. Det blir neppe lange radiusen vi beveger oss, men regner med vi får en liten rundtur i Køben-området. Har kjøpt en sykkelbok gjennom Dansk cyklistforbund, men hittil er det mannen som har lest mest i den. Tror vi tar noe overnatting i telt og noen på vertshus ol. Ja, og kanskje en overnatting eller to i Køben. Det kan ikke gå galt!?

Og andre alternativer avskrives nå fordi vi ikke liker syden-ferier, lange flyreiser er heller ikke tingen for mannen og storbyferie med to barn høres pes ut (i motsetning til sykkelferie). Jeg høres kanskje skeptisk ut nå, men faktum er at jeg gleder meg skikkelig!!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.