Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-09, 15:21   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekort med bilder av egne barn

Husker ikke helt når vi sluttet jeg, var vel ikke helt utenkelig sånn rundt 14-15-årsalder, tror jeg... altså, at JEG sluttet å være på julekortet mamma sendte, bortsett fra at vi tok familiebilde som hun sendte som julekort da jeg var 21. Min mann, da samboer, har vel også vært med på julekort et år, sånn "her er hele vår familie, med barn og svigerbarn"-greie som hun sendte til div eldre slektninger langt borte.

Min sønn var julenisse på julekort i fjor, 3-4 mnd gammel, og blir julenisse på julekort i år 15-16 mnd gammel. Lurer på om han kanskje havner på noen julekort mamma sender også, til disse tidliger nevnte eldre slektninger langt borte, som jeg ikke sender julekort til (hennes tanter og sånn) Jeg har et minne om at jeg i fjor spesfikt ba om at hun ikke sendte julekort med bilde av min sønn til de jeg sender julekort til... noe som medførte et lite kompromis på at jeg utvidet min julekrotliste til å omfatte alle mine tanter og onkler, ikke bare dem jeg har mest kontakt med...

vi får se hvor lenge vi holder på med bilde av guttungen og eventuelle søsken, hvor lenge det blir med nisselue er en annen sak, det blir nok enda kortere...