Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-09, 16:44   #14
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekort med bilder av egne barn

Opprinnelig lagt inn av Ullvott, her.

Syntes det er litt rart når svigermor sender julekort med bilde av barna våre da

Hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg har et minne om at jeg i fjor spesfikt ba om at hun ikke sendte julekort med bilde av min sønn til de jeg sender julekort til...

Hvorfor ikke?

:nysgjerrig:

Jeg synes det virker veldig hyggelig at besteforeldre er stolte over barnebarna sine og vil vise dem fram til venner og kjente.