Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-09, 00:46   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hasjsalg - hvordan ville du reagert?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns faktisk det er helt greit, om man kjenner personen, å ta en alvorsprat først. Jeg syns det kan være greit å gi en sjanse, om det er slik at man tror at personen er mottagelig for prat. Ikke alle hasjfolk er grusomme personer som driver med masse dop og gir unger fæle forhold å vokse opp under. Men det er mulig jeg ser på ting med annet enn norske briller.

Jeg syns også det kan være greit å snakke med vedkommende først, men i dette tilfellet forsto jeg det som om det ikke ville være naturlig. Som jeg sa tidligere så syns jeg det er en viss forskjell på bruk og å selge faktisk. Et svært moderat bruk medfører ikke like mye fare som salg mener jeg. Salg innebærer at man har kontakt med andre mennesker som ikke nødvendivis bare røyker hasj en gang i blant, og de kan være ustabile og desperate. I tillegg kan bakmennene som forsyner selgeren med hasj være farlige.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat