Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-09, 16:21   #44
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinnoff fra matchende kjøkkenapparater: Hva slags apparater bruker du, og hvor o

Jeg har aldri hatt mikro og har heller aldri savnet det. På benken står brødrister, foodprocessor, kaffetrakter (vil gjerne kvitte meg med den, men foreldrene mine vil så gjerne ha traktekaffe) og vannkoker, disse tingene brukes relativt ofte. I skapet finnes mixmaster (brukes en del), stavmikser (brukes en del), vaffeljern (brukes sjelden) og smørbrøddgrill eller hva det heter (brukes nesten aldri). Jeg har ikke kjøkkenmaskin (baker sjelden), men kunne kanksje tenkt meg en brødbakemaskin? Og så ønsker jeg meg en skikkelig kaffemaskin, men det har jeg nok ikke plass til uansett på minikjøkkenet mitt.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat