|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Spinnoff fra matchende kjøkkenapparater: Hva slags apparater bruker du, og hvor o
Yes to all. Mulig man kunne spart noe oppvask, men jeg syns det går helt fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff fra matchende kjøkkenapparater: Hva slags apparater bruker du, og hvor oJeg bruker forresten min brødbakemaskin hver eneste kveld. Den sto gjenglemt og nedpakket i 2-3 år, men så begynte ungen på skolen og måtte ha matpakke hver dag. Da fant jeg den fram. Den er jo genial. Jeg bruker poseblandinger - halv pakke og Mann og barn får ferskt brød på skole og jobb. Jeg ser ikke helt at jeg skulle klart meg uten den nå. Da måtte det blitt kjøpingsbrød. Ordinær brødbaking ligger ikke i genene mine.
![]() |
#43 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Spinnoff fra matchende kjøkkenapparater: Hva slags apparater bruker du, og hvor oBrødbakemaskin har jeg også ja. Den står i skapet og har ikke blitt brukt på mange år.
![]() |
#44 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Spinnoff fra matchende kjøkkenapparater: Hva slags apparater bruker du, og hvor oJeg har aldri hatt mikro og har heller aldri savnet det. På benken står brødrister, foodprocessor, kaffetrakter (vil gjerne kvitte meg med den, men foreldrene mine vil så gjerne ha traktekaffe) og vannkoker, disse tingene brukes relativt ofte. I skapet finnes mixmaster (brukes en del), stavmikser (brukes en del), vaffeljern (brukes sjelden) og smørbrøddgrill eller hva det heter (brukes nesten aldri). Jeg har ikke kjøkkenmaskin (baker sjelden), men kunne kanksje tenkt meg en brødbakemaskin? Og så ønsker jeg meg en skikkelig kaffemaskin, men det har jeg nok ikke plass til uansett på minikjøkkenet mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff fra matchende kjøkkenapparater: Hva slags apparater bruker du, og hvor oVi bruker følgende kjøkkenmaskiner:
![]() |
#46 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinnoff fra matchende kjøkkenapparater: Hva slags apparater bruker du, og hvor oVi har mikrobølgeovn som er innebygget i skapet, og jeg bruker den flere ganger om dagen - stort sett til å varme kaffemelk og evt. kaffe, og ellers til lage enkeltporsjoner havregrøt, varme enkeltporsjoner med middag, til å smelte smør og sjokolade og mykne is.
![]() |
#47 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff fra matchende kjøkkenapparater: Hva slags apparater bruker du, og hvor oVannkokeren brukes daglig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinnoff fra matchende kjøkkenapparater: Hva slags apparater bruker du, og hvor oHer brukes på daglig basis: mikroovn (som vi klarte oss fint uten før vi skaffet oss det |
![]() |
![]() |
#49 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff fra matchende kjøkkenapparater: Hva slags apparater bruker du, og hvor oVi har kun Nespressomaskin og mikrobølgeovn (innebygd) stående fremme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinnoff fra matchende kjøkkenapparater: Hva slags apparater bruker du, og hvor oJah, jeg har jo vaffeljern også, som brukes med ujevne mellomrom (brukes både som vaffel- og toastjern), og så har endelig mitt eget krumkakejern som jeg fikk av en venninne i fjor etter å ha lånt det flere juler på rad. Hun fikk nytt av mannen sin da han syns det de hadde var for gammelt. Elsker det gamle krumkakejernet mitt, jeg! |
![]() |
![]() |
#51 |
Forelska
|
![]() Sv: Spinnoff fra matchende kjøkkenapparater: Hva slags apparater bruker du, og hvor oMixmaster - innimellom, oftast til pannekakerøre.
![]() |
![]() |
#52 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinnoff fra matchende kjøkkenapparater: Hva slags apparater bruker du, og hvor oJeg glemte jo det apparatet vi bruker oftest (unntatt komfyr): Kaffekvernen!
![]() |
#53 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Spinnoff fra matchende kjøkkenapparater: Hva slags apparater bruker du, og hvor oStår fremme:
![]() |
#54 |
Pauset
|
![]() Sv: Spinnoff fra matchende kjøkkenapparater: Hva slags apparater bruker du, og hvor oDet som brukes mest er stavmikseren og brødristeren. Ellers så bruker jeg knapt noe...... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|