Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-09, 16:41   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øke prisene på SFO

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg har ikke hørt om noen økning hos oss ennå, men vanligvis får vi ikke beskjed før jeg ser det på regningen. Nå betaler vi vel ca. 2400 for full plass med mat, og jeg synes ikke det er verdt prisen for de få timene for å si det sånn, men vi må nå bare foreløpig.

..........

Det ligger inne en økning av prisen i vår kommune også, Elisabet. Jeg husker ikke akkurat hvor mye, men jeg stusset da jeg leste det fordi timetallet på skolen skal økes(det gjøres forskjellig fra skole til skole), dvs at SFO-tiden blir kortere for flere barn og samtidig skal vi betale mer!