Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Øke prisene på SFO

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-09, 16:41   #1
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øke prisene på SFO

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg har ikke hørt om noen økning hos oss ennå, men vanligvis får vi ikke beskjed før jeg ser det på regningen. Nå betaler vi vel ca. 2400 for full plass med mat, og jeg synes ikke det er verdt prisen for de få timene for å si det sånn, men vi må nå bare foreløpig.

..........

Det ligger inne en økning av prisen i vår kommune også, Elisabet. Jeg husker ikke akkurat hvor mye, men jeg stusset da jeg leste det fordi timetallet på skolen skal økes(det gjøres forskjellig fra skole til skole), dvs at SFO-tiden blir kortere for flere barn og samtidig skal vi betale mer!

Gammel 09-12-09, 20:41   #2
Tweeno
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Telemark
Tweeno har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Øke prisene på SFO

I vår kommune koster det nærmere 2500 kr for en hel plass Nå er vi så heldige at det går opp slik at vi ikke trenger sfo-plass dette året. Hadde jammen blitt dyrt med 2 sfo-plasser, og bare 20 % søskenmoderasjon

Tweeno er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.