Vis enkelt innlegg
Gammel 24-12-09, 14:46   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbringer du tid i jula ...

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Dersom det ikke er hyggelig for alle bør man la være er min mening, men så er jeg sær så det holder. Min tid er dyrebar og den ønsker jeg ikke å dele med mennesker jeg ikke setter pris på. Det hadde ikke falt meg inn å tilbringe julen sammen med mennesker jeg ikke satte stor pris på.

Jeg er egentlig helt enig, men jeg feirer jo jul sammen med svigerfamilien selv om jeg aller helst ville ha feriet med min familie. Det var en del av pakka da jeg traff mannen min. Han kunne jo på samme måte sagt nei til å feire med min familie (noe som ikke ville vært aktuelt at han sa, men han kunne, i teorien). Jeg misliker ikke svigerforeldrene mine, men jeg elsker dem ikke over alt på jord heller. Når jeg feirer med familien min eller svigerfamilien min, hender det at det kommer andre i selskapet som jeg nesten misliker, men det er jo mitt valg å gå i det selskapet, da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat