Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-10, 01:16   #172
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor går turen neste sommer?!

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Oh! Vil du fortelle om det? Hvor i India og sånt?

Desverre ikke noe lenger opphold eller rundreise men kun 10 dager i Delhi. Har en god veninne fra London som bor der, har ment å besøke henne i flere år men fikk det aldri til mens ungen gikk i barnehage (som ville ha betydd mer tid til å virkelig bruke tid på å reise rundt i India som jeg aller helst ville ha ønsket). De jeg kjenner som har reist mye i India sier jo alle at det er en så fantastisk opplevelse så jeg håper og satser på et litt mer omfattende besøk ved en senere anledning. Å reise og kun bo i de store byene i India gir sikkert ikke det beste inntrykket men jeg gleder meg stort selv om jeg vet det blir mye vi vil se som jeg vet vil gå inn på både meg og lillemor.