Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor går turen neste sommer?!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-10, 20:46   #161
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor går turen neste sommer?!

Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.

Har leid et hus i Spania, med eget svømmebasseng og nærhet til liten by. Jeg er "vant med" å tenke at Spania er litt....harry...men jeg håper jeg blir positivt overrasket

Det er vel ikke Spania som er harry , men blandt annet nordmenn på ferie som ikke kan oppføre seg.

Gammel 02-01-10, 20:55   #162
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Det er vel ikke Spania som er harry , men blandt annet nordmenn på ferie som ikke kan oppføre seg.

Og Spania er jo SÅ mye mer enn bare harry turiststeder!

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 21:13   #163
wollafruen
Fullverdig medlem

wollafruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Romerike
wollafruen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Og Spania er jo SÅ mye mer enn bare harry turiststeder!

Hihi...og nettopp derfor reiser vi ikke charter, men leier hus privat

Gammel 02-01-10, 22:03   #164
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Vi vet ikke hvor turen går, har campingvogn så vi tar det som regel på sparket I fjor var vi halvannen uke i øsende regnvær i Sverige, med nyfødt + to til..
Året før hadde vi tre nydelige uker i Nederland.
Vi snakker litt om Sveriges østkyst og Stockholmsområdet, der har vi ikke vært. Har også vært inne på Italia, men det kan bli langt å kjøre for (selv en bilvant) ettåring

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 22:11   #165
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi drar antagelig til Vietnam i påska, så da blir nok sommerferien litt mer begrenset. Danmark kanskje?

Gammel 02-01-10, 22:11   #166
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

I år skal vi 3 uker til Tyrkia. Privat leilighet med alt som trengs. Kjekt når man er 2 voksne og 4 barn -da er det vanskelig å finne hotellrom og leiligheter som er store nok.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 22:37   #167
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal til USA et par uker, og så drar nok jeg og ungene til vestlandet en tre ukers tid. Mannen får nok ingen ferie i år, desverre.

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 22:38   #168
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

To uker i en liten landsby utenfor Roma. Har leid hus.

Hvor?

Gammel 02-01-10, 22:42   #169
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Dette blir et flott reiseår og jeg gleder meg over at barnet mitt nå har blitt såpass stor at hun også setter veldig stor pris på og reise og oppleve nye ting. I år blir det som alltid mange turer til London og sikkert en del til Koster også men de store feriturene i år går til New York, Island og India. Og jeg gleder meg noe voldsomt

Gammel 02-01-10, 23:25   #170
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Med New York i februar, Kreta i september og Gran Canaria eller cruise i Karibien i desember så tror jeg nok at selve sommerferien blir noget roligere med en evt. tur til Danmark - dyrt og flott nok det også igrunnen!

Gammel 02-01-10, 23:27   #171
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

I år blir det som alltid mange turer til London og sikkert en del til Koster også men de store feriturene i år går til New York, Island og India. Og jeg gleder meg noe voldsomt

Oh! Vil du fortelle om det? Hvor i India og sånt?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 01:16   #172
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Oh! Vil du fortelle om det? Hvor i India og sånt?

Desverre ikke noe lenger opphold eller rundreise men kun 10 dager i Delhi. Har en god veninne fra London som bor der, har ment å besøke henne i flere år men fikk det aldri til mens ungen gikk i barnehage (som ville ha betydd mer tid til å virkelig bruke tid på å reise rundt i India som jeg aller helst ville ha ønsket). De jeg kjenner som har reist mye i India sier jo alle at det er en så fantastisk opplevelse så jeg håper og satser på et litt mer omfattende besøk ved en senere anledning. Å reise og kun bo i de store byene i India gir sikkert ikke det beste inntrykket men jeg gleder meg stort selv om jeg vet det blir mye vi vil se som jeg vet vil gå inn på både meg og lillemor.

Gammel 03-01-10, 01:19   #173
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Karpathos - 2 uker i juni.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 10:21   #174
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Vi tror det blir Danmarksferie på oss iår.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 10:44   #175
Slettet bruker
Passiv

Standard

Vi lurer på om vi ikke skal på ferie med Ru vi. Leie oss noe utenfor Roma en uke, også en uke midt i Roma også hjem.

Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 10:46   #176
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Håper vi får til en tur til Spania ( har slektninger som har hus der) eller evt en tur til Hellas. Vi må ha ferie med sol og sommer i år en gang.

Gammel 03-01-10, 11:11   #177
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Nå gleder jeg meg til ferie! Vi har planer om 14 dager i syden, jeg synest syden er den optimale avslappingsferie for meg, sambo og snuppa på 4 1/2. Dessuten er det bare å melde seg på diverse aktiviteter om en har lyst til det.
Men vi tenker også på å ha ett par dager i Sverige først, men planene er ikke lagt helt. Men kunne da tenke meg å kanskje leie en feriebolig i 3 dager eller noe.
Det blir nok også noen dager vestover hos mine foreldre.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 17:53   #178
hildeje
Superaktiv

hildeje sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Dere som leier sommerhus/feriehus på slike nettsider
har dere kommet opp i trøbbelnoen ganger. eks hvis flere hus ligger på flere nettsider - eks sånn at det blir dobbeltbooking
var det mer av det før eller er det enda slik
Vi hadde litt lyst å gjøre det i år i danmark, men et vennepar av oss fikk hakeslepp - at vi ville satse på det liksom

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 17:57   #179
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Når jeg leser denne tråden får jeg veldig lyst til å reise til et eller annet syden-sted og være garantert litt sol! Det var dårlig vær HELE ferien min i fjor

Får se hva økonomien tillater.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 20:01   #180
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

14 dager i SYDEN, regner med det blir Kreta ...eller Kypros
Ved sjøen i Østfold hvis været er greit, kanskje en trøndelagstur

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:06.