Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-06, 15:24   #58
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.442
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hovedgrunnen til at jeg holder meg langt unna alt som ligner på "alternativ medisin" er ikke at jeg ikke tror medisinene kan ha en virkning, men fordi kravene til dokumentasjon av eventuelle bivirkninger er så mye dårligere enn for legemiddelindustrien. Hvis jeg skal spise medisiner som er potensielt farlige, skal jeg i det minste vite hva faren går ut på og hvordan jeg kan forebygge bieffektene av den.

Det er jeg fullstendig enig med deg i!

Men for meg er ikke "alternativt" knyttet til medisin, men det er kanskje en del i det, og den delen supporter jeg ikke, i vært fall ikke som alternativ til skolemedisin når det gjelder alvorlige sykdommer. Jeg ser det ikke som så farlig å ta noen kapsler med bringebær om man tror at man oppnår noe når det gjelder en mindre plage. Dette er dog ikke et alternativ for meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat