Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-10, 12:00   #2
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Elixia har uten tvil, enormt fokus på vekt og kropp. De har ikke trening for trenings eller trivesels skyld men trening med formål for å gå ned i vekt og se bra ut. Jeg synes Elixia skiller seg ganske mye ut fra de andre kjedene, dette er helt klart og tydlig i mye av "budskapet" og pakken de selger.

Ja, og markedsføringen er det jo idiotene sentralt som driver med. Jeg er ganske overvektig og har aldri opplevd noe fokus på det eller kommentarer fra noen av de ansatte (og jeg slår støtt og stadig av en prat med de).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat