|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Elixia har uten tvil, enormt fokus på vekt og kropp. De har ikke trening for trenings eller trivesels skyld men trening med formål for å gå ned i vekt og se bra ut. Jeg synes Elixia skiller seg ganske mye ut fra de andre kjedene, dette er helt klart og tydlig i mye av "budskapet" og pakken de selger.
![]() |
#2 |
En som trener
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?
Ja, og markedsføringen er det jo idiotene sentralt som driver med. Jeg er ganske overvektig og har aldri opplevd noe fokus på det eller kommentarer fra noen av de ansatte (og jeg slår støtt og stadig av en prat med de). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?
Men denne markedsføringsenheten er jo de som selger hele konseptet, da bryr det meg fint lite at de som jobber på senteren er "hyggelige". Jeg synes også de er hyggelige nok men jeg er ikke akkurat imponert over kunnskapen deres eller evenen til å spare på spørsmål om blandt annet disse plakatene. De ser ikke ut til å ha nok "innhold" der oppe til å forstå poenget engang når man nevner det.
![]() |
|
|