Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-10, 11:58   #1
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?

Elixia har uten tvil, enormt fokus på vekt og kropp. De har ikke trening for trenings eller trivesels skyld men trening med formål for å gå ned i vekt og se bra ut. Jeg synes Elixia skiller seg ganske mye ut fra de andre kjedene, dette er helt klart og tydlig i mye av "budskapet" og pakken de selger.

Tror dere forresten de snakker om slanking med menn de stopper? Jeg tviler ...

Gammel 10-01-10, 12:00   #2
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Elixia har uten tvil, enormt fokus på vekt og kropp. De har ikke trening for trenings eller trivesels skyld men trening med formål for å gå ned i vekt og se bra ut. Jeg synes Elixia skiller seg ganske mye ut fra de andre kjedene, dette er helt klart og tydlig i mye av "budskapet" og pakken de selger.

Ja, og markedsføringen er det jo idiotene sentralt som driver med. Jeg er ganske overvektig og har aldri opplevd noe fokus på det eller kommentarer fra noen av de ansatte (og jeg slår støtt og stadig av en prat med de).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 12:08   #3
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Ja, og markedsføringen er det jo idiotene sentralt som driver med. Jeg er ganske overvektig og har aldri opplevd noe fokus på det eller kommentarer fra noen av de ansatte (og jeg slår støtt og stadig av en prat med de).

Men denne markedsføringsenheten er jo de som selger hele konseptet, da bryr det meg fint lite at de som jobber på senteren er "hyggelige". Jeg synes også de er hyggelige nok men jeg er ikke akkurat imponert over kunnskapen deres eller evenen til å spare på spørsmål om blandt annet disse plakatene. De ser ikke ut til å ha nok "innhold" der oppe til å forstå poenget engang når man nevner det.

Men det er godt mulig Elixia ønsker å profilere seg mot et yngre og mer trendy publikum en det jeg er, og det er jo helt ok det også. Det er oss forbrukere som velger og man kan fint bytte kjede til f.eks Sats som har en helt annen profil en det Elixia har lagt seg på.

Jeg blir også mer og mer irritert over å bli kontaktet mens jeg trener av disse personlige trenerne som hele tiden spør om man skal "sette opp en time" .... Jeg vil ha meg frabedt å bli pådyttet flere "produkter" mens jeg trener og har klaget på dette flere ganger men problemet blir ikke noe bedre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:16.