Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-10, 23:48   #77
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere noen gang forlatt partnerene deres om ...

Jeg synes sånn generelt ikke folk bør være gift/kjæreste med noen hvis de ikke har lyst til å være gift/kjæreste med dem. Det er ikke flåsete ment; jeg synes det er ganske viktig å være sikker på at man vil være sammen med kjæresten sin - ikke at man må være kjempeforelsket hver eneste dag, eller at man aldri kan være lei og sliten, men at man bør ha en sånn grunnleggende følelse av at dette er kjæresten min, vi velger å være kjærester, og det er en gjensidig, voksen avgjørelse, liksom. Hvis noe skjer som gjør at man ikke greier å føle at dette lenger er et gjensidig kjæresteforhold, synes jeg det er helt rimelig at man oppløser det formelle ekteskapet/samboerskapet. Og så kan det hende i noen tilfeller at man eventuelt går over til en annen type forpliktende forhold, som det Esme var inne på tidligere, og som gullet skrev så flott om - at man fortsetter å vise omsorg og ta ansvar og være en omsorgsperson og et nært familiemedlem, men at man kanskje ikke vil eller orker å være kjæreste med personen lenger.