Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-10, 22:03   #8
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man lage gode koteletter?

Jeg setter på stekeplaten, og imens legger jeg koteletter på tørkepapir. Krydrer dem godt med salt og pepper. Når pannen er god og varm slenger jeg oppi en stor dæsj melange. Skrur så ned platen på 8 (der 10 er høyest) og steker kotelettene 2-3 minutter på hver side. Så skrur jeg ned varmen til 6, og snur kotelettene når jeg ser blod komme opp av kjøttet. Når det er klar væske som kommer opp, er kotelettene ferdige.

Men som andre sier lenger opp; det å legge dem i stekeovnen etter å ha forstekt dem litt, er veldig lurt. Da gjerne med eplejuice, ananasjuice eller appelsinjuice. Jeg steker gjerne noen ringer med ananas ved siden av, dersom jeg bruker ananasjuice.