Sv: Vet du hva som er årsaken til luftproblemene i Bergen?
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Da har Carolin blitt lurt på bussen. (Hvis hun måtte betale to ganger på vei inn til byen.) 50 kr tur-retur Hylkje-Sentrum er i grunn ikke så dyrt. :vurderer å flyttte til Hylkje for å få mer ut av bussbilletten: 
Enten lurt, eller ikke smart nok til å forstå at billetten fra den første bussen også gjaldt på neste buss.
Skal på jobb i byen på tirsdag så da finner jeg vel ut av hvor mye det koster. Jeg kan kjøre den dagen, men jeg må jo prøve å bidra der jeg kan.
I dag derimot måtte jeg en tur innom legevakten så da kjørte jeg. Men kjørte lovlig. Det var veldig lite biler på veien og det var veldig bra, men det som forundret meg var at av de får bilene som var på veien så var det ikke noe forskjell på antall oddetallsbiler og partallsbiler. Jeg vil tro at folk generelt sett har fått opp øynene for situasjonen og velger å la bilen stå uavhengig av skiltnummer og derfor var det så lite biler ute i dag.