Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-10, 13:34   #119
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er rosa prinsessekjoler ødeleggende for likestillingen?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det irriterer meg imidlertid litt allerede at svigerforeldrene mine legger planer for hva barnebarna skal få leke med hos dem. De har store planer om innkjøp av leketraktor allerede før fødsel, hvilket er helt fint for meg. De bor på småbruk, klart ungen skal få traktor. Men hadde han fått om han var jente? Jeg tviler. Svigerinna mi skal ha barn noen måneder etter oss, og svigerfar går nå og lurer på om han må kjøpe to traktorer - om det nå skulle bli to gutter. Blir den siste jente er det visst ikke så viktig ...

Har du sagt det til dem? Det kan jo være de er enige med deg nå de får tenkt seg om.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Dere som er for unisexklær for barn, synes dere også det burde være mer unisexklær for voksne? Foretrekker dere å gå i skjorte og bukse og ikke skjørt og topp?

Foretrekker at gutta går i skjørt og topp.