Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-10, 20:11   #207
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir homo ...

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg har lest alt rine har skrevet om at det å føde sine barn er det suverent enkleste, og er selvsagt enig. Og jeg kan forstå at man ønsker at ens barn skal ha det enklest mulig. Men jeg vet at det for mine foreldre - som hadde sett oss slite så lenge - var eventyrlig stort å oppleve adopsjonsprosessen på nært hold, og at gleden og spenningen var akkurat like stor som når de har fulgt prosessen med biologiske barnebarn.

Hvis du har lest alt jeg har skrevet, så du vel også at jeg skrev at jeg garantert hadde blitt en like stolt og glad bestemor til et adoptivbarn som til et annet barn. Jeg har virkelig store problemer med å skjønne at mine tanker om hvorfor jeg helst hadde sett at mine gutter ikke ble homofile, blir oppfattet som en hets av adoptivbarn og IVF-barn.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat