Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-10, 18:23   #19
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere (du) som leser 10-15 bøker i mnd ...

Hvor mye jeg leser aner jeg ikke.. lånte noen bøker på biblioteket for to uker siden, de har jeg lest ut, og har skumlest noe møkkalitteratur på sofaen de siste to dagene rett og slett fordi jeg er for syk til å gjøre noe annet. Men..jeg ser ikke tv... nesten ikke i allefall. Hender seg jeg ser en film. Har ikke peiling på OL, og følger ikke med noen tv-serier. Jeg er virkelig glad i å lese.
Bruker litt tid på nett da, men har allikevel tid til en bok eller to. Men 15 bøker i måneden blir kanskje å ta litt hardt i.
Min kjære er dog ikke så glad i alle lesingen..han surner litt. Som eksmannen min også gjorde, han ba meg velge mellom ham og bøkene.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat