Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-10, 16:49   #17
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fødsel på samlebånd (mammanett.no)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg syntes kanskje at det er litt teit å lage en mal på 12 timer (altfor kort), men at man burde vise en grei fremgang åpningsmessig, er jeg enig i.

Men hva er fremgang? I USA ser jeg at de ofte vil ha en cm pr time, minst. Det er ikke uvanlig å ikke åpne seg før på flere timer i begynnelsen av fødselen. Jeg er selv sånn sinnsyk rask åpning når det skjer, type 15-30 minutter fra 4 cm til 10.Men den gang jeg fikk pit så skjedde det ingenting de 4-5 første timene åpningsmessig etter at dryppet ble satt. Og BAM, siste timen skjedde hele fødselen. Skulle jeg da vært kandidat til snitt?