Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-10, 11:07   #266
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Men Nessie, ser du ikke at det fort kan bli kjipt å skille seg ut i et sånt miljø hvor alle gjør det samme?

Jeg har vokst opp på et litt større sted enn nessie, og skal nå flytte tilbake. Jeg opplevde ikke at det var kjipt å skille seg ut. Det var masse forskjellige folk der og vi hadde forskjellige interesser. Noen var opptatt av sport, noen av sang og musikk osv, og de fleste fant et tilbud som passet for dem.
Det var faktisk slik at en klassekompis som flyttet til en by på østlandet var sjeleglad fordi de flyttet tilbake etter 1 år fordi motepresset var så stort der de flyttet, tilogmed trusa måtte være av et spesielt merke. Jeg syns det er litt rart at ikke folk skjønner at det er gode plasser å vokse opp også utafor Oslo og evt andre byer. Folk er forskjellige, for noen er det rett å la barna vokse opp i Oslo, for andre i Vardø.

JEg har bodd i Tromsø i mange år, her er masse forskjellige tilbud, men jeg benytter meg ikke av dem i stor grad, og jeg tror det ville vært det samme også om jeg hadde bodd i Oslo, så for meg er ikke kulturtilbudene det viktigste, men nettverket rundt meg og barna.

Men som jeg nevnte i et tidligere innlegg så håper jeg mine barn flytter litt før de slår rot en eller annen plass, om det er i Oslo eller på hjemplassen sin får være opp til dem å avgjøre.