Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-10, 11:21   #8
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fastlege - krevende jobb?

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Fastlegen min tar ganske nøyaktig syv minutter lunsj, og ringer gjerne tilbake for å opplyse om ting fredag kveld klokka 19, så jeg antar det ikke er noen veldig sedat arbeidsdag.

Min fastlege (den forrige, vi har fått tildelt ny siden han sluttet) spiste somregel underveis tydeligvis, det lå gjerne ei påbegynt brødskive på bordet jeg tror han spiste litt mellom hver pasient eller noe sånn. Og var konsekvent, alltid forsinket med timene. time klokka tolv? Greit det, man kommer kanske inn før klokka ett... Når de da booker timer frem til rundt fire er nok klokka godt over fem før den siste er ferdig. Også er det alt det de gjør etterpå.

Ikke min drømmejobb nei. Men så er jeg da heller ikke lege. Og ejr veldig glad noen tar de jobbene også, det er jo kjekt å ha en fastlege...