Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-10, 12:42   #89
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å være på stranda?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg ser ikke ut i bikini, men jeg har funnet ut at det er mye finere å være tjukk og brun enn tjukk og hvit. Jeg er heldig å har hud som tåler sola, så jeg hadde definitivt ikke følt det slik dersom jeg hadde blitt lett brent.
Jeg elsker å bade, og jentene elsker å bade, så vi er på stranda så ofte vi kan om sommeren.
Imidlertid er det ikke så mye folk der vi pleier å dra. De store strendene med fullt av folk kunne jeg ikke tenke meg å dra til!

Signerer helt Og hvis noen synes jeg ser rar ut i bikini bryr det meg ikke det minste. Jeg elsker å bade - både på stranda og i badeland o.l - og lar da ikke en underlig utseende kropp hindre meg i det! Jeg har to lubne venninner som begge sier at de ikke går i svømmehallen eller på stranda fordi de ikke liker seg i badedrakt/bikini og føler seg beglodd. Er ikke det trist da?

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat