Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-10, 10:25   #303
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

De nevnte skadene på min bil var av typen dra en nøkkel hardt over to hele dører og smell hele den gigastore handlevogna inn i en annen. Ikke huff-en-liten-gnukk i den andre bilen mens man fester sikkerhetsbeltet til barna. Vår bil som er ca. 5,5 år gammel tror jeg faktisk ikke har en eneste slik ripe. Skal sjekke litt nøyere neste gang den er nyvasket. Jeg må være heldig med bilnaboene jeg har hatt skjønner jeg, når jeg leser om 300 riper på en bil.

De ripene jeg snakker om er ikke engang i kategorien "Huff en liten gnukk", det setter jo ofte relativt synlige spor hvis det først blir noe merke. Det er mer vær-og-vind-slitasje på lakken jeg snakker om. Ikke alle biler har det, men de fleste jeg ser.