Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-10, 00:29   #18
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svømmeopplæring i skolen?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

M^2, de svømmekursene jeg har sett på har kostet godt over 1000 kroner. Hvis man i tillegg har flere barn og trenger en 3-4 kurs per barnehagene blir det kjapt litt penger. I tillegg vil et hvert besøk i svømmehall for en liten familie koste opp mot 500,- per gang.

Da anbefaler jeg en tur til Risenga svømmehall i Asker, der koster det 105 for voksne og 80 for barn uka, noen kroner mer i helga. Familiebillett 330 i uka.
Det er også mulighet for billigere klippekort

Ok, gratis er det ikke, jeg ser den.

Som sagt - jeg betalte 800,- for svømmekurs for lillegutt, så prisene varierer nok noe...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat