Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-10, 10:40   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ til Kitchen Aid

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Den Teofelia linkar til ser ut til å ha meir ekstrautstyr enn den KA som mkj viser til. Den har dessutan dobbel så stor kapasitet (1,2 kg på KA og 2,4 kg på den billige Kenwooden. Det er jo relevant. Eg er korkje kokk eller bakar, så eg vil tru den billigaste held i massevis. Det er kun til mindre prosjekt, og det skjer nok ikkje kvar dag.

Kapasiteten er en av de største forskjellene på KA og Kenwood, ja. KA egner seg til baking av to brød, maks, mens Kenwooden kan lage fire. Og kjøttkvernen ligger fortsatt uåpnet i skapet, ja. Det varierer dog fra modell til modell hvilket tilleggsutstyr som er med. Moren min har en litt annen Kenwoodmodell i samme prisklasse, og hun har iskremmaskin til sin i stedet for kjøttkvern. Jeg har to boller til min, mens det er en litt billigere modell med bare én osv. Det varierer fra butikk til butikk hvilken modell de selger, så det kan lønne seg å sjekke litt. Jeg visste ikke at det var slik forskjell da jeg kjøpte. Hadde jeg visst det hadde det blitt iskremmaskin og ikke kjøttkvern på meg også, gitt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat