Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-10, 11:07   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paranormal activity

Sant nok. Jeg ble faktisk utrolig nok skremt av den, men ikke sånn "hjelp nå får jeg ikke sove" men mer sånn "iiiih dette var grusomt gøy"-følelse, fordi vi var en jentegjeng som satt og så den i mørket, med høy lyd og forventninger og det som følger med.

Nå er snart 2-ern ute, den ser enda skumlere ut. Liker ikke helt at det er en baby involvert her da, jeg må høre med noen om noe skjer med babyen før jeg ser den, ellers nekter jeg:

(Kilde: youtube.com)