Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Paranormal activity

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-10, 11:07   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paranormal activity

Sant nok. Jeg ble faktisk utrolig nok skremt av den, men ikke sånn "hjelp nå får jeg ikke sove" men mer sånn "iiiih dette var grusomt gøy"-følelse, fordi vi var en jentegjeng som satt og så den i mørket, med høy lyd og forventninger og det som følger med.

Nå er snart 2-ern ute, den ser enda skumlere ut. Liker ikke helt at det er en baby involvert her da, jeg må høre med noen om noe skjer med babyen før jeg ser den, ellers nekter jeg:

(Kilde: youtube.com)

Gammel 14-07-10, 11:32   #2
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, jeg googlet 2ern i går og tenkte Ohmaigadd, hvis det skjer noe med babyen så orker jeg ikke se den. Må jo se den, selv om ikke 1ern tok fra meg nattesøvnen

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 11:45   #3
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg savnet, men jeg tror det er bakgrunnshistorie, rett og slett. Hvorfor ville den ha Katie? Hvorfor hadde den ikke tatt henne for lenge siden, men kommet og gått i perioder? Hvorfor sitter den på loftet over sengen hennes med et bilde av henne, da får jeg litt sånn nå-sitter-vi-oss-koselig-til-rette-og-henter-frem-ronkesokken-assosiasjoner. Og hva feilte det egentlig kjæresten hennes? Hvem prøver å yppe med en usynlig demon som kan brøle så huset rister, få ting til å begynne å brenne av seg selv og som er higen på damen din?

Jeg finner ikke ut hvordan man lager sånn mørk strek over slik at ikke man røper noe til de som ikke har sett den..

-02
-06

Sist redigert av Lilith : 14-07-10 kl 12:23.
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 12:11   #4
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Jeg finner ikke ut hvordan man lager sånn mørk strek over slik at ikke man røper noe til de som ikke har sett den..

Når du skriver innlegg, finner du øverst til høyre på boksen et ikon som ser sånn ut:
Merk teksten du vil ha sladdet og trykk på denne knappen.
Tadaaah!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.