Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-10, 13:29   #78
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig så barnet ditt Star Wars/Ringenes herre?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg hadde helst sett at aldersgrensen på kino også var veiledende og ikke absolutt, men jeg mener likevel man bør tenke seg godt om før man tar med seg noen som er yngre enn grensen Medietilsynet setter på kinovisning.

Ben "video nasty" Murphy

Jepp. Men det positive er jo at det er sånn at barn under aldersgrensen (og over en viss alder) kan se en film så lenge de har med seg en voksen. Så fort eldste fyller 8 år kommer hun inn på 11-årsgrense sammen med meg, og det synes jeg er ganske fint. Ikke fordi jeg mener hun bør se alt som vises, for jeg kommer selvsagt til å bruke hodet, men fordi en god del filmer som hadde passet ypperlig for henne (feks. Alice in Wonderland) får såpass høy aldersgrense.

Nyttig info det med at aldersgrensene egentlig kun gjelder på kino, det visste jeg ikke.