Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-10, 10:29   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en skarp tunge?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det å poste i kaffebloggen er tidvis veldig synonymt med å rope i skogen, altså.

Det er jo det vi gjør der inne, legger inn litt om dagen eller natten som var eller noe annet uinteressant, og jatter om vårt. Jeg leser hva folk skriver, men kommenterer tilbake kun unntaksvis. Og jo, ja, kanskje litt mer til folk jeg kjenner, fordi det blir litt sånn "næh, jøss, blør du i nesa nå igjen? Det gjør du jaggu ofte for tiden, kanskje du skal sjekke det opp?", fordi man kjenner vedkommende, og har en historikk som gjør at slikt pjatt blir mer interessant. Sort of.

Og så synes jeg det er vittig at Haugtussa, som har vært her så lenge, ikke har fått med seg kaffebloggingen! Det der har vi jo drevet med siden Madam Mim begynte å servere Monsooned Malabar av mummikopper sånn ca våren 2008. Det ble en tradisjon å ta ett-kaffen i en eller annen blogg, hvor man drev og dillet om kanelboller og sånt, og så har det hele utviklet seg til å bli et daglig hangaround.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat