Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-07, 20:13   #35
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av en del andre tråder

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Litt avsporing kankskje..men må bare kommentere denne....

Så dere puls forrige mandag?

Der ble det tatt opp at flere og flere unge jenter sliter med å ha tilfeldig sex for å få bekreftelse. Det ble satt fokus på dette, fordi mange oppsøker hjelpeapparat for å få hjelp til å sette grenser for seg selv, fordi de lider under dette.

Skremmende utvikling, synes jeg......

Hvordan har det blitt slik?

Jeg så Puls, men fikk inntrykk av at dette gjat jenter over 18 år ... Her var det også snakk om ubeskyttet sex, som et spenningsmoment eller at de ikke følte seg vedrifulle nok til å be om at det ble brukt kondom.
At jenter ønsker bekreftelser er ikke noe nytt. Jeg tror heller ikke det er noe nytt at enkelte jenter bruker sex for å få bekreftelse/kortvarig kjærlighet.
Ja, det er skremmende, og enda en grunn til at vi må gjøre kondomer mer tilgjengelig og at vi må lære ungdommene mer om å sette egne grenser i forhold til sex (dermed må vi lære/veilede dem om dette).

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat