Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-07, 01:39   #63
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder av døde barn

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Et barn som har levd, og dør, er det naturlig å ha bilder av, dersom man har det.
Bilder av barnet som dødt synes jeg ikke hører til i glass og ramme på skrivepulten.

Og jeg forventer faktisk at mennesker tar hensyn til hverandre - uansett situasjon. Ikke at vi skal gå rundt å være redd for å støte noen, men det er ikke hyggelig, med en sleivete bemerkning eller ubeteksom oppførsel, å gjøre noen lei seg?

Anstedighet og respekt er viktig i kontakt med andre mennesker, ikke bare på mine premisser, også på andres.

Jeg kan si meg hjertens enig i alt dette, Gullet!

Jeg har bilder av jenta vår som ikke fikk leve. Disse ligger på et trygt sted - de er noe av det mest verdifulle jeg har. Disse bildene viser jeg aldri noen - med mindre de ber om å få se dem. Ber noen om å få se jenta mi, er jeg lykkelig over å få lov å vise henne fram.

Skulle - Gud forby - en av guttene mine dø fra meg, ville det ikke være naturlig for meg å ta bilder av gutten ned fra veggen. Men - jeg ville heller ikke hatt bilder av gutten, som død, slik at andre mennesker fikk se dette.
Det er en tid- og et sted for alt.

Ellers er det, som du sier - så utrolig viktig å huske at respekt gjelder begge veier.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat